Havenfeest Uitwellingerga
Ook dit jaar was blaasorkest Rhythm and Brass weer van de partij op het havenfeest in de haven 'Hart van Friesland' in Uitwellingerga. Tijdens deze avond op 30 september werd het recreatie seizoen afgesloten door de vast gasten van het recreatiecentrum. Er is niet alleen een haven, maar gasten kunnen ook overnachten in het appartementencomplex. De haven ligt centraal in het Friesche merengebied vlak bij Sneek en natuurlijk het Sneekermeer. Het orkest verzorgde de muziek tijdens het eten. In tegenstelling tot vorig jaar, toen het heerlijk weer was, lieten de weergoden ons deze keer in de steek. Pas tijdens zonsondergang was de zon even te zien.
Borkum Musikfestival 19/06/2017
Borkum Musikfestival
Na maanden repeteren waren we afgelopen zaterdag te gast op het '2e Borkum Musikfestival'. Prachtig weer, met de boot, veel spanning onder de muzikanten, maar ook heel veel gezelligheid en luisteren hoe andere verenigingen het er afbrachten. We haalden 80 punten en werden derde in onze divisie. 's Avonds heerlijk gezellig gegeten in Hoogezand en teruggekeken op een mooie dag.
Vereniging wint Tine-Clevering prijs 23/05/2017
Jolt en José hebben gisteren uit handen van Commissaris van de Koning René Paas de Tine Clevering-Meijer Prijs 2017 in ontvangst genomen. De vereniging heeft deze prijs gekregen naar aanleiding van een plan voor een 'ouder en kind'-orkest. Het Prins Bernhard Cultuurfonds had een oproep gedaan voor ideeën om de dalende ledenaantallen bij muziekverenigingen tegen te gaan. De vereniging krijgt een bedrag van 5000 euro om dit plan nu uit te werken.
Top 2000 concert 01/01/2017
Top 2000 concert
Afgelopen vrijdag vond in theater Het Kielzog in Hoogezand ons Top 2000 concert plaats. De gehele avond klonken melodieën uit de Top 2000 voor een enthousiast publiek. The Eagles, The Beatles, Boudewijn de Groot, Claudia de Breij en natuurlijk Bohemian Rhapsodie van Queen, allemaal kwamen ze voorbij. De avond werd gepresenteerd door speciale gast en singer/songwriter Maarten Peters. Hij werd door het korps begeleid en bracht ook solo op gitaar nummers van Sting en The Beatles ter gehore. Na maanden repeteren was het voor de muzikanten een onvergetelijke avond. Op naar 2017!

Slotconcert Nieuw Talent Orkest 20/12/2024
Slotconcert Nieuw Talent Orkest
Onze nieuwe talenten presenteren zich tijdens dit slotconcert in de Vredekerk in Hoogezand. Meer informatie volgt!
Play-In voor iedereen/Reünie voor oud-leden 10/05/2025
Play-In voor iedereen/Reünie voor oud-leden
In wijkcentrum de Kern organiseren we een 'play-in' voor iedereen en 's avonds is er een reünie voor leden en oud-leden van de vereniging.