Lid worden?

Speel je een instrument of wil je graag een instrument leren spelen zoals trompet, bugel, saxofoon, slagwerk, hoorn, trombone, bariton of bas? We repeteren op donderdagavond van 19:45 tot 21:45 in ons verenigingsgebouw aan de Meint Veningastraat 51 in Hoogezand. Wil je een keer komen kijken? Neem dan even contact op via de contact pagina.

New Rhythm & Brass treedt op in de Burcht 25/04/2024
New Rhythm & Brass landbouwbeurs Vlagtwedde (optie) 16/06/2024
New Rhythm & Brass landbouwbeurs Vlagtwedde (optie)
Blaasorkest 'New Rhythm & Brass' treedt op bij de landbouwbeurs in Vlagtwedde (onder voorbehoud)