Zomers rondje Midden-Groningen 05/06/2023

Zomers rondje Midden-Groningen Afgelopen zaterdag maakte het muziekkorps weer een rondje door Midden-Groningen. Onder zomerse omstandigheden werden drie locatie in de gemeente bezocht om er een mini concert te geven. Als eerste was er 's morgen een koffieconcert in 'De Deel' in Siddeburen. De bewoners en het personeel waren erg enthousiast en genoten van de bekende muziek. De GADO bus van het busmuseum in Hoogezand hoefde voor de volgende locatie niet ver te rijden. Het Ufkeshuis is een paar honderd meter verderop. Ook daar genoten de bewoners in de mooie hal van het concert. Het laatste concert, het 'thee-concert' vond plaats in de Burcht in Hoogezand. In het jaar dat de gemeente 'Midden-Groningen' ontstaan is uit Menterwolde, Slochteren en Hoogezand-Sappemeer hebben we dit voor het eerst gedaan. Net als toen was het weer erg leuk om te doen en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.

7 kilometer van Martenshoek 29/09/2024
7 kilometer van Martenshoek
New Rhythm and Brass treedt op tijdens de 7 kilometer van Martenshoek
New Rhythm & Brass '4Mijl4You' 12/10/2024