Zondagmiddagconcert 28/11/2022

Zondagmiddagconcert Gistermiddag vond er in Hotel Faber een bijzonder concert plaats. Egeländerkapel 'De Postjagers' bracht samen met blaasorkest 'New Rhythm and Brass' een dubbelconcert. Polka's, walsen en marsen, gespeeld door de Postjagers, afgewisseld met populaire muziek uit de jaren 60, 70 en 80, gespeeld door New Rhythm and Brass. Het idee was al een paar jaar geleden ontstaan, maar door de corona pandemie kon het pas gisteren plaatsvinden. Een goed gevulde zaal genoot van de twee orkesten geleid door respectievelijk Onno Jagers en Klaas van der Meer.

New Rhythm & Brass treedt op in de Burcht 25/04/2024
New Rhythm & Brass landbouwbeurs Vlagtwedde (optie) 16/06/2024
New Rhythm & Brass landbouwbeurs Vlagtwedde (optie)
Blaasorkest 'New Rhythm & Brass' treedt op bij de landbouwbeurs in Vlagtwedde (onder voorbehoud)