New Rhythm and Brass bij opening Ontmoetingskerk 02/10/2024

New Rhythm and Brass bij opening Ontmoetingskerk Deze week had het blaasorkest 'New Rhythm and Brass' twee optredens op het programma staan. Afgelopen zondag speelden ze tijdens de Essity 7 Kilometer van Martenshoek en vandaag waren ze te gast op het terrein van Dennenoord waar de Ontmoetingskerk heropend werd na een interne verbouwing. Tijdens de inloop voorafgaand aan de feestelijkheden zorgde de band voor feestelijke muziek.

Slotconcert Nieuw Talent Orkest 20/12/2024
Slotconcert Nieuw Talent Orkest
Onze nieuwe talenten presenteren zich tijdens dit slotconcert in de Vredekerk in Hoogezand. Meer informatie volgt!
Play-In voor iedereen/Reünie voor oud-leden 10/05/2025
Play-In voor iedereen/Reünie voor oud-leden
In wijkcentrum de Kern organiseren we een 'play-in' voor iedereen en 's avonds is er een reünie voor leden en oud-leden van de vereniging.
Nieuw Talent Orkest gestart Afgelopen zaterdag
Nieuw Talent Orkest gestart
Gisteravond was de eerste repetitie van het Nieuw Talent Orkest in ons verenigingsgebouw. Naast de nieuwe talenten waren er ook een aantal ervaren muzikanten
Fanfarecorps H.S. opgericht in 1900!
Dat betekent dat onze vereniging in 2025 haar 125 jarige verjaardag mag vieren.
Natuurlijk zijn wij al druk met het regelen van de jaarplanning. Onze
Matinee in het Ufkeshuus
Vanmiddag verzorgde het muziekkorps een concert in het Ufkeshuus in Siddeburen. Bij mooi weer zou het concert buiten plaatsvinden, maar gezien de slechte
Vorige week zondag vermaakte 'New Rhythm and Brass' het publiek voorafgaand aan de TT in Assen met vrolijke klanken terwijl de toeschouwers in grote aantallen