Matinee in het Ufkeshuus Vanmiddag verzorgde het muziekkorps een concert in het Ufkeshuus in Siddeburen. Bij mooi weer zou het concert buiten plaatsvinden, maar gezien de slechte zomer tot zover werd het concert binnen gehouden. En dat is in het Ufkeshuus geen straf. In de mooie hal die tevens als concertzaal kan dienen is het geen straf om te spelen. De bewoners werden getrakteerd op een afwisselend programma van klassiek tot Hazes en naast de favoriete mars van het publiek 'Alte Kameraden' werd het concert afgesloten met 'Koning Voetbal'. Heel toepasselijk op deze voetbaldag van het Europees Kampioenschap.

7 kilometer van Martenshoek 29/09/2024
7 kilometer van Martenshoek
New Rhythm and Brass treedt op tijdens de 7 kilometer van Martenshoek
Eerste repetitie Nieuw Talent Orkest 11/10/2024
Eerste repetitie Nieuw Talent Orkest
Zonder muzikale ervaring een blaas- of slagwerkinstrument leren bespelen én samen muziek maken. Dat kan alleen in een Nieuw Talent Orkest. Iedereen kan
New Rhythm & Brass '4Mijl4You' 12/10/2024
New Rhythm & Brass '4Mijl4You'
Blaasorkest 'New Rhythm & Brass' treedt op bij de 4Mijl4You in Haren
Slotconcert Nieuw Talent Orkest 20/12/2024
Slotconcert Nieuw Talent Orkest
Onze nieuwe talenten presenteren zich tijdens dit slotconcert in de Vredekerk in Hoogezand. Meer informatie volgt!
Fanfarecorps H.S. opgericht in 1900!
Dat betekent dat onze vereniging in 2025 haar 125 jarige verjaardag mag vieren.
Natuurlijk zijn wij al druk met het regelen van de jaarplanning. Onze
Vorige week zondag vermaakte 'New Rhythm and Brass' het publiek voorafgaand aan de TT in Assen met vrolijke klanken terwijl de toeschouwers in grote aantallen
Druk weekend 16/06/2024
Druk weekend